Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

18 Eylül 2021 Cumartesi

EVLİLİK TEKLİFİ...

 


Spiker soruyor:

" Eşinizle evlenmeye nasıl karar verdiniz?"

Adam:

" Çok kolay oldu."

Spiker:

" Nasıl, kısaca anlatır mısınız?"

Adam:

" Kız arkadaşım iç mimardı. O gün çok yoğundu. Proje çizmişti. Çizdiği projeyi bilgisayardan flash belleğine yüklemekteydi.

Baktım yükleme işleminin bitmesine 2 dakika daha vardı.O anda aklıma, delice bir fikir gelmişti."



Spiker ilgiyle;

" N'ptınız?"

Adam:

" Aniden bilgisayarın fişini çektim."

Spiker merakla sorar:

" Aa, ama bu çılgınlık!.. Peki, o ne tepki verdi?" 

Adam:

"Yüzüne baktım. Kızarmıştı. Bir o kadar da şaşırmıştı. Kızmasını bekledim. Kızmadı. Sadece hafiften gülümsedi tek bir sözcük çıktı dudaklarından:

Spiker:

" Neydi o?"

Adam: 

" Bana, 'Neden?'diye sordu ."

Spiker;

" Ne yanıt verdiniz?"

Adam:

" O an karar verdim ve önünde diz çöktüm. Ellerini tuttum. ' Benimle evlenir misin aşkım?" Dedim. O da kabul etti."


Emine Pişiren/Akçay

Hiç yorum yok: