Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

19 Ocak 2021 Salı

BAŞIMIZ KUMDA...


Kırlangıçların cıvıl cıvıl seslerine eşlik ediyor çocuk sesleri.
Onları izlemek için balkona çıkıyorum.
Hava çok güzel.
Doğa yeşil mi yeşil.
Derin derin soluyorum havada asılı duran baharı...
Komşumuzun maşallah çok zeki ve akıllı bir çocuğu bahçemizde oynuyor.
Adı Ramazan...
10 yaşlarında ve sitemizin biraz popüler çocuğu...
Günlerdir eve kapanmış kız çocukları, onunla oyun oynamak adına, yanına yaklaşmak istiyor. Anında eyleme geçip, elindeki su pompasıyla su sıkıyor ve uyarıyor onları;
" Lütfen sosyal mesafemizi koruyalım. Korumayanı ıslatırım, ha.!."
Gülümsüyorum...
O kıvırcık saçlı başını okşayasım, yumuş yumuş yakaklarını öpesim geldi.
Balkondan salonuma geçip televizyonu açıyorum:
Profesör Dr. A.Maranki diyor ki;
" Sosyal Mesafe, toplumdan, yakınlarımızdan uzaklaşmak, demektir. Asıl olan, Fiziki Mesafemiz korumaktır."
O sırada cami hopörlerinden bir ses çalınıyor kulağıma. Kısıyorum tv sesini. Dinleme modundayım. Hoca mikrofondan konuşuyor:
" Havaların ısınması sizi yanıltmasın. Salgın hala devam ediyor. Yakınlarımızın, sevdiklerimizin sağlığı için lütfen dışarı çıkmayalım.
Dışarı çıkmışsak da sosyal mesafemizi koruyalım. Ve tedbirimizi elden bırakmayalım."
Ve cami hocamız ölmüş vatandaşlarımıza rahmet diliyor. Kapıyor hopörleri.
Aklım Maranki Hocada.
Sosyal mesafe yüzünden ne çok ayrı kalmışız sevdiklerimizden.
Mantığımı ise korkular sarmış!
Ya hastalık bulaşırsa?
Ve yaşama sıkı sıkı bağlanmak adına; deve kuşlarının başlarını kumlara soktukları, gibi başımızı evimize sokmak en güvenlisi geliyor bana da...
Emine Pişiren
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi

Hiç yorum yok: