Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

19 Ocak 2021 Salı

TIPKI...


Yıllar önce Cumhuriyet Gazetesinde dudak uçurtan bir haber okumuştum. Okumaz olaydım. Haber şöyleydi:
" İsviçre Hayvanat Bahçesindeki bir Eşek, Türk Vatandaşı Tarafından Tecavüze Uğradı..!"
Ve haberin devamını ister istemez merak ediyordum. İç sayfaya koşturdu utançlı gözlerim.
" Derhal yakalanan Türk, çıkarıldığı mahkemede yargılanıyor. Savunması dinlenen Türk mahkum İsviçre Kanunlarına göre serbest bırakılıyor."
İçimden "Allah Allah, bu nasıl bir adalet!" Diye düşünürken.
Finale atladı bakışlarım:
İsveçli Hakim Sormuş:
" Cinselliği neden bir kadınla gerçekleştirmediniz?"
Türk Mahkumun savunması şöyleydi:
" Efendim, bir kadınla konuşmak için dil bilgim yoktu."
Hakim:
" Masum bir hayvana niçin tecavüz ettiniz?"
Mahkum:
" Tecavüz etmedim. Cinsellik yaşamak istedim. Benim ülkemde ilk sex deneyimi eşeklerle gerçekleşir efendim. Beraatimi istiyorum."
Hakim, bu savunma sonrasında mahkumu serbest bırakıyor.
Gerekçe de şöyle;
" Farklı kültürlerin, farklı cinsel fantezileri nedeniyle... Sanığın serbest bırakılmasına karar verilmiştir."
Tabi bu arada bir miktar para cezası ile sapık kurtuluyor.
Haberi okuduktan sonra ulusum adına utanan yine ben olmuştum, iyi mi?
" Allah kahretsin seni sapık adam!" Diyerek
Gazeteyi masaya fırlattığımı bugün bile öyle net anımsadım ki...
Şimdi yazarın biri çıkıyor, fabl sex yazıyor ve Türkiye Aydınları ayağa kalkıyor!
Merak etmeyin bu şaşırtıcı haberin inikası da tam 28 gün sürecektir.
İnsan belleği sonra unutuyor. Biz bu fabl sex öğretisini de çabuk( kanıksarız) unuturuz.
Tıpkı bundan önceki 9 yaşında evlendirilen gelincikleri, kadın çocuk ölümlerini, vb haberleri unuttuğumuz gibi...
Tıpkı, 25 kez öldürene kadar tecavüz edilen kızlarımızı unuttuğumuz gibi...
Çünkü...Çünkü...Çünkü...
"Adaletin küçüldüğü ülkelerde artık büyük olan suçlulardır."
Emine Pişiren
Görüntünün olası içeriği: şunu diyen bir yazı 'Çokta Umrumda Sanki Çokta Tın Çokta Fifi'

Hiç yorum yok: