Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

23 Mart 2020 Pazartesi

SAHİ NEREDE O EŞEK?



Hanımefendi bi bakar mısınız?
Herhalde yolunu kaybetti, yön soracak. Veya saat...
Aa, o da ne!
Zira soru, hiç beklemediğim yerden gelmişti!

"Afedersiniz hanımefendi, yaşınız kaç?"

Hoppala!
Neydi şimdi bu?
Az kalsın kalp kıracaktık!

Biraz akıl oyunu oynasam, ne zararı olabilirdi ki?

" 72...Niçin sordunuz?"
"Çüşş!"
Az önceki bakışlarıyla beni baştan aşağı yemişti, anlamıştım zaten niyetini. Hafiften kızmıştım da ona aslında.
O dakika sadece içimden kendime sövdüm durdum; "nü" dolusu sözcüklerle!

" ...Hiç tanımadığın bir cahille, oynar mısın akıl oyunu Emine?

"...Al işte tam bir cahil duruyor, ahanda şimdi tam karşında!

"...Bakalım nasıl sözcükleri yapıştıracaksın onun aklına?"

Beden dilimi kontrol edecektim, yılışık gülüşler uzatan adama.
Nezaketli, güleryüzlü yapay mimikler sundum tabi ona...

Bu düşüncelerle sözcükleri yan yana dizerken birkaç saniye oyalandı aklım; belleğimin ata_söylemi raflarında.

Bakındım sağıma soluma:

" Sahi nerede o  eşek? Burada sizden başkasını göremedim de..!"

Emine Pişiren

Hiç yorum yok: