Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

21 Aralık 2019 Cumartesi

Özlü Sözler



Bugün " Özledim, ama bunu sen bilme!" Sözleriyle dikkatime çelme atan Atakan Gülgar adlı bir şairin özlü sözlerine denk geldi gözlerim.
Okudukça düşündüren, düşündükçe şiirlere tema olan sözcüklerdi sol yanımı devindiren.
Hadi sizler de tanıyın genç şairimizi.
Yüreğine, kalemine sağlık.

E. P
×××
Bana nerelisin diyorlar. Seni gösterip oralıyım diyorum. Sana nerelisin diye soruyorlar. Oralı bile olmuyorsun...
×××
Bir erkek bir kadını övüyorsa o erkek yalnızdır. Eğer bir kadın bir erkeği övüyorsa o kadın aşıktır...
Kadın milleti değil mi? Sırtından şefkati, kalbinden aşkı eksik etmeyeceksin...
×××
Kendime geldim, baktım ki bende kimse yok. Sonra koştum sana geldim, sende de sen yok. Anladım ki herkes başkasında kalıyor...
×××
Aşk büyüktür ve büyükler konuşurken karşılık verilmez. Sanırım bu yüzden büyük aşklar karşılıksızdır...
×××
Kimse benim kimsesizliğimden cesaret bulmasın, en güçlü anımdır yalnızlığım. Çünkü ben daima tek başına iktidarım...
×××
Geldiğin günü 24 saat aklımda tutmaya çalışan bir işçiyim, Aşkın patronu sensin, kalp tokluğuna seviyorum seni...
×××
Sevmenin dini, dili, ırkı yoktur. Çünkü gönüller sadece sevdiklerine iman ederler. Aşkın kıblesi sevgilinin durduğu yerdir...
Evet ölmedik, ama yaşıyor da sayılmayız...
×××
En sert içki gözyaşıdır. kadınlar ve erkekler son buluşmalarda birbirine ısmarlar...
×××
Herkes kendi benliğinin usta katilidir. Çünkü kimse senden daha iyi öldüremez seni...

_ Atakan Gülgar_
...

Hiç yorum yok: