Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

6 Nisan 2019 Cumartesi

GURUR VE SEVGİ



Geçen gün bir dost geldi. Kahve içiyoruz. Laf arasında istemediğim soruyu sordu:
" Özledin mi, onu?" Diye.
Önce soruyu pas geçecektim. Vazgeçtim:
" Kalbim çok kırık. Hatta parça parça. Özleme yer kalmadı."
Der demez, sözüme atladı, ben "vazgeçer, sormaz artık" diye düşünürken,

" Şu an gelse, uzatsa sana iki kart. Birinde "Sevgi," diğerinde "Gurur," yazılı ama.
"Haydi seç birini," dese;
Hangisi tercihin olurdu?"

Hiç düşünmeden yanıtladım dostumu:
"Terazide hangi kefe ağır çekerse..."

Pek anlamamıştı, sordu:
" Nasıl?"
Ona hafif bir gülüş uzattım. Aklı sıra beni duygu tuzağına çekecekti: Şu sözlerle sohbeti noktaladım

"Bazen sevgiyi bazen gururu öne alır yol alırım. Sorarım sana; hiç parçalanmış bir yürekte, acıdan başka bir duygu konuk olur mu?"

Emine Pişiren/ Kocaeli

Hiç yorum yok: