Merhaba Gönül Sayfama Hoşgeldiniz


Bu Blogda Ara

12 Nisan 2019 Cuma

SORMUŞTU ÇOCUK






Yaşamı sormuştu çocuk.

Ona nasıl bir resim çizsem anlatabilirdim yaşamı? Diye düşündüm, bir an.

"Yaşam bir tiyatro sahnesidir çocuk, " dediğimde anında yapıştırdı sorusunu:

"Oyuncular kim? Yönetmen, hani nerede?"

"Biz insanlar da oyuncu veya figüran ...
Yönetmen ve oyun yazarı bellidir zaten."

İkna olur gibi göründü önce çocuk. Sonra gülümseyip asıl zorlanacağım soruyu sordu:

" Hani senaryo?"

" Perde birden açılır: Provasız oyun başlar.
Doğaçlama roller oynanır.
Perde kapanır: Bir anda oyun biter."

Dedim, dedim ama çocuk çoktan uzaklaşmıştı yanımdan!

Uzaklardan çocuğun sesi kulağıma sert bir rüzgar gibi çarpmıştı:

"Hiç alkış sesi duymuyorum. İzleyiciler neredeydi?"

Emine Pişiren/2018

Hiç yorum yok: